Plugga, vad är det?

Jag frågade igår hur någon får något pluggande gjort här och de sa att de fick de inte ha ha. Jag skulle egentligen tänkt ut vad jag ville trycka idag under Printmaking klassen, det var därför jag bad er beskriva mig men fick inga svar =(. Så nu har jag i varje fall inte gjort något så vi får se hur bra lektionen idag kommer gå.
Annars har jag haft en grym helg. Den började med att jag inte hade några planer till en hel del festande. Igår gick vi som sagt på en konsert och vi började dricka runt 3 tiden och drack fram till typ 1 på natten. Galet. Jag lär ju åka härifrån som en alkolist så mycket som man dricker här ha ha. Nu måste jag dra till skolan även om jag verkligen inte vill dit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0