Kall dusch

Igår hade vi ett OGM möte. Vet inte riktigt vad OGM står för men troligtvis official, nånting, meeting. I alla fall så delar de ut straff till vissa personer i slutet av dessa möten och jag, plus alla andra exchange students, blev straffade för att vi åker hem. Vi fick välja mellan att äta en sked med vegemite (någon sorts australiensk smet som de har som pålägg, ser ut som nutella men smakar inte alls som det) eller 3 kalla duschar. Alla valde att duscha. Som tur var var vi ungefär 5 tjejer i samma dusch så vi gick mestadels runt duschstrålen och blev därför inte genomblöta men jag blev ändå blöt då vissa personer skvätte vatten på mig. Den varma duschen jag tog efter det var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0