Min scribble t-shirt



Jag lovade er min t-shirt som alla skrev på i fredags och här är den. Syns väldigt dåligt vad det står men ni får se den på vid något annat tillfälle för den kommer absolut användas i Sverige.
Jag mår för övrigt bättre idag. Lyckades ta mig ner till rugbyn som spelades mellan fisher, jane och christ (alla 3 colleges här i Hobart). Tyvärr förlorade både tjejerna och killarna men det var kul att se ändå och 3 killar tog av sig alla kläderna och sprang runt nakna i halvtid ha ha.  Efter det fick jag något ryck och ritade en massa i min journal vilket var jätte bra för jag behöver verkligen fylla ut den och jag har nu något jag kan trycka i printmaking. Kvällen avslutades med hämtning på flygplatsen samt italienskt till middag. En bra dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0