My sisters keeper

Jag har precis sett My sisters keeper och jag gråter vanligtvis inte framför andra men när man ser denna film är det i stort sett omöjligt att inte gråta.
För övrigt kan jag berätta att jag nu vet 100% säkert att jag måste flyga från Hobart vilket är sämst MEN jag är även en bra nyhet. Jag lyckades hitta en retur biljett från Hobart till Melbourne för endast 27 dollar (cirka 200 kr) så nu åker jag och Z dit mellan den 19-23. När vi kommer tillbaka är jag endast här en vecka till innan jag åker hem och även om jag försöker förtränga tanken så är det svårt att inte bli ledsen. Men jag får helt enkelt försöka göra det bästa av min sista tid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0