Partaj

I onsdags var jag ute och hade en grym kväll. Vi började på ett ställe som heter Tele, där kostar en stein cider (ett jätte stort ölglas typ) efter vad klockan är. Så om klockan är 6 kostar det 6 dollar o.s.v. Senare gick vi till Metz eftersom killarna var hungriga och pizzan där är billig. Efter det drog några till Irish murphys och jag hängde på. Efter Irish gick vi till den enda nattklubben öppen en onsdag, O bar, där vi dansade några timmar innan vi åkte hem. Spenderade alldeles för mycket pengar men det var det nästan värt.
En jätte rolig sak hände, ni som sett How I met your mother kommer förstå. En kille knackade mig på axeln och sa "have you met Tom", jag sa tyvärr jag har pojkvän. Sen knackade han mig på axeln igen och sa "have you met Josh" och jag sa jag har fortfarande pojkvän sorry. Sedan tänkte jag efter ett tag och vände mig och och frågade tittar ni på How I met your mother, och det gjorde dem så klart. Jag skrattade åt det sjukt länge.
Sedan hände en konstig sak också. Jag kände att någon tog mig på rumpan och blev jätte arg men när jag vände mig om var det en tjej som hade tagit mig på rumpan. Jag tyckte mest det var lite konstigt, för det är inte ofta en tjej tar en på rumpan, så jag sa inget. Sedan tog hon mig på rumpan igen. Jag frågade henne varför hon tog mig på rumpan men jag förstod knappt vad hon sa, tror hon var ganska så full. Är det inte konstigt hur jag skulle blivit jätte arg om det var en kille som tagit mig på rumpan men bryr mig inte när det är ej tjej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0