Bilder från i fredags

Den här dagen har inte börjat så bra. Jag är verkligen jätte förkyld, jag är gryyyymt stressad över mitt självständiga arbete och det känns som om jag inte kommer någonstans och jag fick precis sms av tjejen jag jobbar med där hon sa att hon inte hinner till första passet idag. Måndagsgrupperna är de värsta grupperna och i och med att jag är förkyld också kan jag inte at gruppen själv så jag hoppas verkligen våran chef kan lösa det här på något sätt.
I alla fall så har jag inte visat er bilder från i fredags när vi firade V, så här kommer de.

Så här såg jag ut:


Så här såg V ut:


V öppnar presenter


Vi fick världens största pepparkorn =)


Till efterrätt blev det mumsig italiensk glass:


Systrarna och pappan


V fick en födelsedagsdrink med tomtebloss.


Fina V!



Jag och V

Kommentarer
Postat av: Vera

vilka fina bilder hjärtis! ses imorgon =)

2010-11-22 @ 13:58:41
URL: http://veraolofsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack =). Yes, vi ses imorn!

2010-11-22 @ 20:58:57
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0