Dream



Igår när V fyllde år och jag köpte present till henne så passade jag på att köpa en liknande till mig själv. Jag hann aldrig fota hennes present men hon fick samma som på bilden ovan fast med texten Love. Jag köpte texten Dream till mig själv.
Afrodansen var väldigt rolig och svettig idag men nu är jag helt slut. Näsan är igennäppt och huvudet värker. Jag hoppas verkligen någon timmes vila hjälper. Annars blir det mycket nässpray och alvedon innan utgången ikväll. För ut det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte alvedon!!! Du får inte äta d o sen dricka sprit! Ta ipren! Finns i alla butiker numera!

2010-11-20 @ 16:30:04
Postat av: Rebecca

Försent! Jag hade bara alvedon hemma. Har tagit det med sprit förut så det ska nog gå bra =). Men tack för omtanken!!

2010-11-20 @ 21:51:59
URL: http://wwww.beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0