Halens på engelska


Bild: halens.com

Halens har gett ut en katalog på engelska där de samarbetar med sina engelska märken. I katalogen finns massor av fina partyklänningar och andra outfits. Jag hittade mycket i den som jag ville ha. Nackdelen, och detta är en stor nackdel, är däremot att de höjt priserna rejält. Jag ser inte Halens som en väldigt dyr nätbutik men det var inte mycket i denna katalog som låg i min prisklass tyvärr. Mycket synd.
Idag är jag ledig så jag måste verkligen försöka sätta mig ner med min kompletering och bli klar med denna. Det tar dock emot för det känns fortfarande som om jag har noll koll på vad det faktiskt är som ska ändras. Stor suck!!

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: jättekul att du är med i dagens blogg :))

2010-11-01 @ 15:05:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: jättekul att du är med i dagens blogg :))

2010-11-01 @ 15:05:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0