Hemsidan för er som vill vara otrogna



Jag hörde nyss en reklam på radion som lät lite skum så jag kollade hemsidan som heter victoriamilan.se. Först trodde jag att man kunde gå in där som ett par och söka andra par att ha lite kul med men det står faktist under deras logga "Gör livet levande - ha en affär". Helt stört! Det är alltså en sida där man kan bli medlem om man vill vara otrogen. Det tycker jag är otroligt fel!! Eller har samhället blivit så att vi nu har dejtingsajter för gifta och sambos som tycker deras förhållande är tråkiga?

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jaaaa, helt stört!! Borde anmälas för nåt...

2010-11-16 @ 20:35:57
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0