I'm saving my heart



Bloggen kommer bli lite övergiven ett tag nu eftersom jag har så mycket att göra. Jag tycker bara jag vaknar, pluggar, gör experiment i skolan, äter, jobbar och tränar, somnar och sedan börjar det om. Idag kräktes en unge på jobbet, fräscht. "Han spyr när han hostar" säger hans mamma. Okej, vad gör han då här??
Mitt i allt detta så har jag fortfarande en 25års kris och en stor del av denna kris är att jag är singel. Har alltid haft någon kille i mitt liv, dejtat eller varit tillsammans med. Men nu har jag inte det och det känns lite ensamt. Lite desperat blir jag också och då skrämemr jag iväg killar och sedan är jag ensam igen, så det blir lite av en ond cirkel. Men jag ska inte nöja mig och ge bort mitt hjärta till vem som helst. I'm saving my heart for the "perfect" guy.

Kommentarer
Postat av: Angelika

det är helrätt gumman!! jag träffade min riktiga kärlek när jag nästan gett upp hoppet o tänkte att jag får väl va singel då.. kan nog bara ge dig det rådet också.. samma sak hände min vän Linna.. :)



när man slutar leta då dyker de bara upp! o du är inte gammal!! :) jag hade min bästa singelperiod när jag var 24-26 typ.. sen träffade jag två puckon o sen blev det K<3.. :)

2010-12-01 @ 12:53:29
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

ok, vad bra. problemet är bara det där med att sluta leta. jag tycker jg letar hela tiden =). men får försöka njuta av att vara singel så länge jag är det för det är ändå kul att vara singel. blir bara lite stressad över att hitta rätt innan jag blir för gammal.

2010-12-01 @ 22:05:07
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0