Men ååhhh vad dum jag är


Linne: Gina Tricot, Tröja: Topshop, Leggings: Erotikmässan, Klocka: Cotton on, Halsduk: H&M, Päls: second hand, Skor: Australien

Jag skulle precis bege mig till tunnelbanan för att åka till mammas skola och fortsätta med mina expriment då ringer mamma och frågar var jag är. Jag hade tagit helt helt fel på tiden, jag skulle varit där för en kvart sedan och nu hinner jag inte dit. Åååååhhhhh jag har inte tid med det här, så irriterande!!
Nu får jag åka iväg och träna istället och sedan utföra lite ärenden i Skärholmen och sedan komma hem och städa och förhoppningsvis hinna plugga och läsa lite till idag. =(, jag har så mycket att tänka på att jag inte ens kan hålla reda på när jag ska åka hemifrån. Men det är inget jag kan göra åt saken, får kämpa på ändå!

Kommentarer
Postat av: Angelika

ibland blir det bara för mycket.. du löser det nog ändå! det är ju en invänjningsperiod o bo själv bara.. :)

2010-11-26 @ 12:08:36
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

ja det är ju det men det är en dålig ursäkt, bara för att jag bor ensam så ska jag väl ändå kunna komma utanför dörren i tid. uppsattsen ska ju vara klar snart och kommer ingenvart och detta hjälpte inte direkt. men jag kämpar på =)

2010-11-26 @ 17:05:18
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0