Mina lådor har anlänt!!



Mina lådor kom med bud hem till mina föräldrar för några dagar sedan och idag körde de hem dem mig till mig. Jag är så glad över att få tillbaka mina saker. Det jag är gladast över är mina teckningar och "konstverk" jag gjorde i Printmaking, min väst med päls på kragen (synd att det är för kallt för den nu) samt mina röda stövlar. Dock är jag väldigt orolig över att något saknas. R som ljugit för mig och behållt mina lådor fram tills nu hade tydligen öppnat en låda och när jag kollade igenom dem nu insåg jag att mina benskydd (?) saknades. Varför tar man använda illaluktande benskydd för? Men eftersom de saknas försöker jag komma på om något mer saknas men kommer inte ihåg exakt vad jag la i lådan och det oroar mig lite. Skickade ett argt sms till R och bad honom säga om han tog något mer men chansen att han erkänner det är ju väldigt liten.

Kommentarer
Postat av: M

Skönt att du fick tillbaka det mesta. Nu är det bara att gå vidare och inte lita på andra för mkt... Skit i den här R nu.

2010-11-26 @ 11:15:59
Postat av: M

Snygg väst föresten!

2010-11-26 @ 11:16:20
Postat av: M

Nu spammar jag men jag tycker R tar för mycket energi och att tänka för mycket på vad han gjort ska du inte behöva längre... Nu är det jultider <3

2010-11-26 @ 11:32:11
Postat av: Angelika

Ja, så taskig vän.. Så gör man inte.. :( Skit i honom nu, hör inte av dig mer.. Du får försöka bara var glad över de saker du faktiskt fick o inte tänka på om det var nåt mer som försvann..

Tråkigt sätt att få reda på bara att nån man litat på inte var så bra..



Tänker på dig.

Kram

2010-11-26 @ 12:07:58
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

M: Tack. ja jag är glad över att jag fick tillbaka allt men jag oroar mig inte över R utan jag oroar mig över att det möjligtvis är fler saker än mina benskydd som saknas.

A: nej jag vet, han är knäpp. ja jag ska försöka =). tack. kram

2010-11-26 @ 17:08:29
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0