Oinspirerande föreläsning


Jacka, tröja och väska: second hand, Halsduk, mössa & byxor: H&M, Skor: Skopunkten

Mina bilder gör inte riktgit mina kläder rättvisa, men men. Föreläsningen idag var sådär. Man fick mycket bra råd om hur man ska skriva men föreläsaren tog även upp en massa exempel på hur man inte ska skriva och vilka frågor man inte ska ha. Bland annat kom en frågeställning liknande min upp och hon sa att om man har en sådan fråga är det bara att tänka om. Jaha, tack. Även andras frågeställningar tror jag kom upp då en del sarkastiska skratt hördes i salen. Men imorgon ska jag träffa min handledare så får fråga om det då.
Nu ska jag försöka se om jag hittar något att äta för att sedan läsa lite och fortsätta packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0