Usch vilken hemsk dag



Den är dagen har varit sämst! Det känns som om jag inte kommer någonstans med mitt skolarbete och har jätte mycket ångest över det. Sedan går det jätte dåligt på jobbet. En tjej har bestämt sig för att sluta då hon börjat på ett nytt jobb och hon vill sluta med omedelbar värkan och då är det bara jag kvar. Vår chef vet ingen som kan jobba och den andra tjejen hinner inte till när passen börjar så just nu har vi ingen lösning. Jag orkar inte oroa mig över skolan OCH över jobbet, det ska inte behöva vara så.<br />Sedan blev jag typ dissad igår, dissad kanske är ett hårt ord men det kändes lite. Har funderat över det idag också så det gjorde dagen ännu sämre =(. Får verkligen hoppas att dagen imorgon blir bättre. Ska träffa V då så det blir nog bra men samtidigt känns det jobbigt att jag inte får något plugg gjort då men man måste ju hinna med sina vänner också, dem och familjen måste man hålla hårt om. Det är ju det viktigaste man har =).

Kommentarer
Postat av: Jess

Vad hände med dissen? Jag har försökt adda min på fb, men han har inte accepterat så tror inte det blir ngn kontakt för min del heller. Kram!

2010-11-22 @ 21:55:06
Postat av: Rebecca

Vi kan ta det sen =). Det vet man aldrig, han kanske accepterar senare. kram.

2010-11-23 @ 07:03:59
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0