Äntligen, äntligen, äntligen!!



Det var svårt att hitta några roliga bilder på lådor ha ha. Jag har i alla fall fått den väldigt glada nyheten om att Z nu har båda mina lådor med kläder och annat i. Han har just nu exams och måste koncentrera sig på det men när han är klar ska han och R försöka få tillbaka de 700 kr som jag gav till Ra men som han snott. Om de lyckas med det är det bara att skicka lådorna sen, annars måste jag gå igenom processen med att föra över pengar till ett Australiensk bankonto. Men jag är glad över att mina lådor är safe and sound =).

Kommentarer
Postat av: Mallis

Yeeeey

2010-10-20 @ 12:58:12
Postat av: Therese

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeay!!!!!!!!

2010-10-20 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0