De röda skorna


Bild: stadsteatern.stockholm.se

Idag var en tuff dag. Missade tunnelbanan och fick stressa gärnet till skolan. Sedan efter gymmet stressade jag för att hinna köpa mat och sedan slängde jag i mig en halv smörgås innan jobbet och andra halvan efter.
Imorgon hoppas jag att jag hinner träna men det är tveksamt om jag gör det. Jag vill bara att imorgon ska avklaras så att det blir fredag. På fredag ska jag nämligen på teatern med praktiken och se De röda skorna. Det ser jag fram emot. Idag bokade jag även en tid för att plocka ögonbrynen hos frisören på fredag då jag är så dålig på det själv. Nu är jag slut efter all stress så nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0