Från trevliga planer till inga planer



Tanken för kvällen var att jag skulle gå på erotikmässan. Jag var ju där förra året med J och då fick vi gratisbiljetter från hennes jobb. Jag tyckte det var en bra mässa men de enda halvnakna killarna jag såg under tiden vi var där var killar som gick runt. På scenen var det endast halvnakna tjejer. Resten av det man kunde göra på mässan kostade pengar.
Under dagen hade jag sett fram emot att umgås med T och E men när jag nu såg att inträdet kostar 250 kr ångrade jag mig. Jag vill verkligen gå men har så otroligt lite pengar denna månad (jag vet, det är dumt att shoppa då) och med tanke på vad man får för pengarna man betalar i inträde så tycker jag inte det är värt det. Får kanske sitta och titta på idol med föräldrarna istället då, eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0