Jag ser det snöar!


Tröja och linne: Bik bok, Kjol och skor: second hand, Strumpbyxor: Sports girl, Halsduk: H&M, Jacka: Primark, Väska: Friis & Co

Jaha då föll första snön över Stockholm idag då. Tycker synd om min mamma som ska vara ute i skogen hela dagen. Själv ska jag sitta inomhus och titta på teater med praktiken =). Efter det ska jag noppa ögonbrynen hos frisören och sedan kommer jag hem.
Det är allra sista dagen på praktiken. Kommer inte ha någon mer praktik alls med denna klass så det är lite sorgligt. Ska ge min handledare en blomma och lite så.
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Louiskamilla

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2012-07-10 @ 08:40:19
URL: http://louiskamilla.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0