Konstnär enligt 8åringarna



Igår skulle vi rita teckningar till en tjej som fyllde år. Jag har sedan jag varit litet ritat pusselbitar, troligtvis för jag fick ett kort med liknande motiv av mammas kompis när jag fyllde år när jag var liten, så det gjorde jag igår också. Jag tycker inte att det är svårt att rita pusselbitar såklart men som min handledare säger "det är lätt när man kan". Men barnen tyckte det såg jätte svårt ut och tyckte jag var värsta konstären ha ha.
Vad tycker ni förresten om vädret idag? Usch tycker jag. Orkar inte dra värsta historien men jag glömde min handledares blomma i morse så det blev ett väldigt väntandes på bussar och springande mellan bussar och annat. När jag sen äntligen var på väg till teatern kände jag knappt mina fingrar och tår och jag hade exmremt mycket skavsår av mina skor som jag aldrig använt förut. I slutet av dagen haltade jag, helt seriöst!
Nu ska jag duscha, äta god mat och ta det lugnt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0