Loppis fynd



Även fast det var jag som skulle sälja kläder idag så kunde jag ju självklart inte låta bli att även få med mig något hem. Hittade skorna som är från Rizzo tydligen, 70 kronor fick jag ge för dem. Väskan kostade endast 10 kr så det var perfekt. Hittade även en äkta skinnjacka för 150 kr men när jag skulle titta på den en andra gång hittade jag inte säljaren längre. Hittade också en trenchcoat för 50 kr men velade för länge och sedan köpte någon annan den. Men tror både skinnjackan och trenchen egentligen var lite för stora så det var kanske för det bästa.
Anars känade jag ihop cirka 270 kr, och det är då minus köpen ovan samt kostnaden för att stå där. Det tycker jag ändå var okej. Vi har dock massa saker kvar så får nog stå på Vårbergs loppmarknad snart!


Kommentarer
Postat av: Mallis

Kul! :)

2010-10-04 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0