Merci!





Titta vad jag fick av min handledare i onsdag =). Varje gång jag tittar på den här asken så börjar jag sjunga på låten i reklamen: "Merci a little way of saying thanks, merci for being you". Så om det var det budskapet hon ville få fram så har det kommit fram ha ha.
Idag har jag faktiskt varit väldigt effektiv. Har skrivit klart (även om det fortfarande är för många ord, det får vara så nu), har sökt jobb, har gymmat och så har jag epilerat under armarna. Aaajjj vad ont det gör att epilera. Men om jag inte skulle vara så lat och göra det oftare så skulle det inte göra lika ont.
Nu ska jag se Criminal minds och sedan sova för imorgon bitti blir det pilates. Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: de e lungt :) fråga på bara :D

2010-10-28 @ 23:21:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0