Nu är det final!!

Idag mår jag mycket bättre och jag hoppas det håller i sig under resten av dagen. Har precis ätit lite brunch typ och sett på programmet airways som handlar om flygbolaget Tiger airways och utspelar sig på flygplatser som Melbourne och Sydney. När jag flög inom Australien flög jag bara med dem, de får jätte mycket skit i programmet och vi hade också problem med dem. De är inte det bästa flygbolaget men vill man åka billigt får man kanske ta det. Det är i alla fall kul att se programmet och känna igen sig, ibland har de även filmat Hobart. Då blir jag lycklig =).
Nu är det i alla fall dags för fotbollsmatch och final. Är jätte jätte nervös. Jag drömde att vi spelade oavgjort (vilket betyder att vi går upp en divison) men i drömmen spelade vi mott laget jag spelade med i Australien ha ha. Men får i alla fall hoppas drömmen är delvis sann. Nu måste jag dra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0