Så var min fredag slut

Från och med denna helg kommer mina fredagar vara typ sämst. Jag börjar nämligen jobba klockan nio inne i stan varje lördag. Detta betyder att jag måste gå och lägga mig runt elva tolv varje fredag, gå upp klockan sju och att jag inte kan gå ut och parta en enda fredag. Det känns ap trist just nu men jag får jobba på och sedan belöna mig med en solsemester i december. Hoppas det inte blir för mycket med 10 timmar jobb 5 dagar i veckan bara. Kanske får skippa att jobba en av dessa dagar men lördagarna måste jag jobba då det är tretimmars pass. Jag vet att jag är en gnällspik men mina helger är heliga och nu är de inte det längre =(.
Update: Jag kommer vara för trött för att blogga imorgon bitti. Efter jobbet gymmar jag men slänger in ett inlägg när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0