Skolfoto!

Det här fotot låg på min säng när jag kom hem, dålig bild jag vet men det är lite meningen. Vet inte var reglerna säger om att lägga upp bilder på barn men samma bild är ju med i skolkatalogen så det borde vara okej.
Tittar just nu på Holland-Sverige men det går ju inge bra för oss så ska nog sova snart.
Det blev för övrigt ingen praktik för mig idag. Vaknade klockan 6.45 i morse, åkte hela vägen till skolan i Tumba bara för att få vända igen. De hade nämligen åkt på utflykt och min handledare hade väl glömt bort att jag skulle komma, så typiskt. Så jag gymmade och hängde med C tills jag skulle jobba. Känns jätte irriterande för nu måste jag göra en extra dag en av de dagarna jag ska sitta hemma och skriva på min hemtenta, ggrr.
Jaha nu gjorde Holland mål igen, vi blir ju utklassade. Lika bra att sova då! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0