Skor, skor, skor


Bilder: dinsko.se, skopunkten.se

När jag kom hem idag var det bara stt städa och duscha fort då M skulle komma förbi. Vi hade filmkväll och sedan resnade jag det allra sista så nu är jag klar, woho!
Annars då? Jo jag är fortfarande på sk jakt. Jag var inne på Skopunkten en snabbis häromdagen och såg en del fina skor faktiskt. Tyvärr inga lika fina som de på Maxi eller de hos Melba men ändå skor som såg snygga ut. Hann aldrig prova dem men ska göra det när jag får tid. Lämnade även tillbaka skorna jag velat om så länge (se här för bild) så har nu lite extra pengar i alla fall. Skorna på första bilden är också snygga, de är från Din sko men tror ganska många redan har dem skorna. Det är inte lätt att hitta de perfekta skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0