Är killar idioter?

Lindex Shop Online - Cardigan

Bild: lindex.com/se

Egentligen skulle jag inte alls blogga om att killar är idioter utan om tröjan på bilden men såg nyss på "Kungarna av Tylösand" och killarna där är verkligen dumma i huvudet. De framstår som väldigt mycket dummare än tjejerna vilket jag tackar för då det oftast är tvärt om. Varför går man t.ex. in och har sex på en gemensam toa när alla har egna sovrum? Varför är man ens med i ett program där de bara festar och har sex om man har flickvän? I alla fall så bevisar programmet att allt killar egentligen bryr sig om är att få ha sex! Varför heter ens programmet "KUNGARNA av Tylösand" när det även är tjejer med?
Har ett tag varit nära på att skiva ett lite feministiskt inlägg, detta kanske var en försmak på vad som komma skall.
Anyway, tröjan =). Har som sagt 25% på en valfri vara på Lindex men endast till imorgon. Tröjan på bilden är grymt snygg. Kostar nu 349, alltså 261 med rabatten. Men är det värt det? Får funera och sedan bestämma mig imorgon. Men vet inte ens om jag hinner åka nånstans, måste rensa klart garderoben och sedan jobbar jag i stan klockan 5. Jag får som sagt se, men snygg är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0