Garderobsrensning



Idag var V här. Vi tittade på tv och cyklade upp till McDonalds för att köpa mat. Vi låtsades att vi förbrände maten genom att cykla men det lär vi inte ha gjort ha ha.
V var också världens bästa och hjälpte mig rensa min garderob, det behövdes verkligen!! Som ni ser på första bilden så är alla låder kaos förutom låda nummer 2 som var färdigrensad när bilden togs. Vi hann även med att rensa lådan över och lådan under den. Nu har jag endast en låda kvar, andra garderoben där det ligger klänningar och skor samt 3 lådor ute i hallen. Allt detta ska göras innan nästa helg då jag ska sälja mina kläder på loppis i Hågelbyparken. Just nu har jag redan 3 stora påsar som ska säljas (se andra bilden).
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att träna pilates och sola solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0