Jag behöver råd

Igår köpte jag dessa skor som jag bloggade om förut (bättre bild här). De har kostar 500 och kostade nu 250, sedan har Din sko 20% på alla sina varor och hon i kassan gjorde fel och gav mig rabatt fast de var på rea så då kostade de bara 200 kr. Nu vet jag dock inte om jag ska behålla dem. Vad tycker ni?
Grejen är att jag skulle behöva ett par korta boots utan hög klack egentligen för det äger jag inte och det är perfekt nu på hösten, sedan vill jag ju även ha träningsbyxorna, skorna från Lindex samt ett par fotbollsskor för de är antagligen på rea nu men kosta ändå jätte mycket. Så vad ska jag lägga pengarna på? Det räcker nog egentligen till både dessa skor, ett par låga boots och träningsbyxorna men då är jag typ pank sen. Vaddå beslutsångest?

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är inte överförtjust i den tjocka klacken. Men om jag var du skulle jag behålla dem mest med tanke på priset, du fick ju 300kr rabatt och det är inte dåligt. 200 spänn bränner man lätt på småsaker så varför inte lägga det på ett par skor!

2010-09-19 @ 09:57:23
Postat av: Mallis

Jag har ångrat mig, jag tycker du ska lämna tillbaka dem... Köp ett par fina lågklackade stövlar istället som du ville ha.

2010-09-19 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0