Snygga skor på Ica Maxi



Jag körde en fuling igår (tänker inte säga vad jag gjorde här för det är nog dumt) så jag har lite extra pengar och därför är jag nu på jakt efter ett par boots med låg klack. Har kikat lite i Dn sko, Skopunkten och några andra ställen. Har hittat en del fina men inga som kanske är wow.
Nyss var jag på Ica Maxi för att köpa morötter till min lasange lunch som jag ska äta snart (mums, mums!) och då såg jag dessa två par skor. Blev helt kär i bootsen med låg klack men de fanns inte i min storlek. De skulle komma in i slutet av veckan så ska kika lite mer i andra affärer och sedan bestämma mig.
Sedan har jag fortfarande inte bestämt mig om jag ska behålla dessa skor så ett alternativ till de skorna skulle kunna vara de andra paret från Maxi. De kostar 99 kr mer, alltså 299, och kändes väldigt bekväma. Får fundera på det. Nu ska jag försöka plugga för just nu gör jag allt förutom att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0