Bästa torrschampoot!



Jag är såååå lat. Men jag försöker övertyga mig själv om att det är okej de sista dagarna jag faktiskt kan sova ut innan jag förhoppningsvis börjar jobba. Jag blev för övrigt kallad till ytterligare en jobbintervju idag men ska nog inte svara förrän jag vet hur det går på förskolan imorgon.
Nu tänkte jag tipsa er om världens bästa torrschampoo. Tyvärr går det dock inte att köpa i Sverige men om ni är i Storbritannien så kan ni köpa den på Boots. Håret ser verkligen rent ut efter man sprayat men den här men samtidigt känns det inte som om man har prdoukter i håret. Och så luktar det gott, jätte bra =).

Nu ska jag få något i magen och sedan lägga till det sista i examensarbetet. Tänkte åka förbi föräldrarna innan fotbollsträningen ikväll för att se hur arbetet ser ut i word format innan jag känner mig helt klar. Sedan ska pappa korrekturläsa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0