En glad kärring



Idag känner jag mig som en glad kärring.
1. Vi hade typ fysträning med fotbollen igår och det känns idag. Är inte så värst stel eller så men muskelspänningen som jag haft i utsidan av vänster låret kändes rejält idag. Jag typ går helt snett och när jag skulle springa på löparbandet på gymmet så gick det inte alls utan jag fick gå istället. Jag behöver gå till en sjukgymnast men tror inte jag hinner med det denna vecka.
2. Jag är grymt glad. För det första gick jobbintervjun bra. Jag var hos ett rekryteringsföretag och hon vill nu skicka mig vidare för att träffa chefen och titta på förskolan så dit ska jag på fredag. Det är en förskola i gamla stan. Hoppas jag kommer tycka det ser bra ut också.
För det andra fick jag svar från min handledare och hon tycker jag ska skicka in mitt arbete för examination =). Fick lite kommentare också men ingenting stort ska ändras alls så jag är jätte glad =).
Update: nu ska jag på bio med T ikväll och se på Narnia också. Nu blev ju dagen ännu bättre =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0