Glashalt



Den första outfitbilden blev mörk och den andra suddig så jag lägger upp båda bilderna så får ni titta på den ni vill. När jag var och fikade med J så delade vi på en jätte god kladdkaka med daim och en morotskaka som också var god. Visst är det förresten halt idag? Jag skulle gå ner för min backe till tunnelbanan idag men tog typ två steg och sedan vände jag och gick runt för jag insåg att annars skulle samma sak hända som hände igår. Jag ramlade nämligen i den backen igår ha ha. Alla vägar här är i stort sett täckta med endast is. Inte kul.
Nu ska jag laga god mat och sedan spendera resten av kvällen framför Criminal minds och parenthood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0