Jag har fått ett nytt jobb!!



Idag var jag som sagt på jobbintervjun. Intervjun tog typ 2 timmar ha ha men jag gillade chefen. Hon bor på Öland och sa att hon bara kommer till förskolan när det är fest. Den isntällningen gillar jag. Det är ju egentligen inte bra med en chef som inte är där men det finns en annan tjej på förskolan som är lite av en chef så det är lugnt. Efter intervjun bestämde vi att jag skulle besöka förskolan så jag gled runt på stan lite för att sedan åka dit. Den ligger väldigt nära östermalmstorg och jag gillar den. Nackdelen med detta jobb är att jag alltid sagt att jag vill jobba med småttingar, 1- och 2 åringar, men nu kommer jag jobba med 4- och 5åringar. Men jag tror det blir bra ändå. Man får hoppa in på småbarnsavdelningen ibland också och så sa chefen att de gärna flyttar om i arbetslagen en del. Jag ska ge denna tjänst 100% och funkar det inte är det bara att byta jobb. Men försöka måste man alltid och det ser positivt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0