Lite besviken



Jag glömde visa er 2 bilder från Ikea. Först på våran goda Ikea mat =) och sedan på en jätte inspirerande tavelvägg. Jag har ju nämligen inte jätte mycket väggyta i min lägenheter men har mycket tavlor jag vill sätta upp. Därför är detta en jätte bra idé på hur man kan sätta upp många tavlor på en vägg. Dett tror jag att jag komemr härma lite.
Nu till min besvikelse. Vi har en turnering på söndag men jag får inte spela =(. Det här är en turnering som jag alltid lyckats missa tror jag för jag kan inte minnas en enda gång jag spelat den. Anlednigen till att jag inte får spela är för att jag har ett skadat lår och min tränare vill "spara mig" men egentligen är det ju för att jag inte kan ge 100. Jag förstår självklart honom men jag är ändå jätte besviken =(. Men lycka till tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0