Lotion som luktar underbart!



När jag var på Maxi och handlade hittade T den här åt mig och när jag luktade på den föll jag pladask. Den luktar helt underbart och om man smörjer in sig med den så luktar det typ parfym. Jag kan inte sluta lukta på mina egna armar ha ha. Så om ni vill köpa en lotion som luktar gott är denna ett väldigt bra tips. Nästan så att jag ska köpa en till, så att jag är säker på att jag kan fortsätta använda den när den här är slut.
Nu ska jag snart sätta mig på en tunnelbana för att åka och hämta min plånbok. Snaaaaark!! Blir lite trött på mig själv. Orka åka hela vägen till Botkyrka och hem igen. Får hoppas att mamma kan skjutsa hem mig sen men hon är nog lika seg som mig så jag tvivlar på det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är underbar! Finns att köpa på Eden för 29 kr :) lycka till med nya jobbet!

2011-01-24 @ 19:40:56
URL: http://Elinolofsson.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Jaha det var ju inte allas dyrt, får köpa min andra flaska där då =). Tack!!

2011-01-24 @ 22:15:09
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0