Nervöst



Igår natt skickade jag in mitt arbete till min handledare. Tyvärr fick jag svaret att hon inte kommer hinna läsa det än men att hon förhoppningsvis kan ge mig kommentarer imorgon förmiddag. Det som gör mig nervös är att hon kan rekommendera mig att inte skicka in nu på torsdag utan istället vänta tills i februari. Detta säger hon i så fall för att hon tycker arbetet behvöer mer jobb.Det kommer i så fall kännas grymt jobbigt.
En bra nyhet är dock att ett jobb ringde när jag låg och sov idag, ringde upp men fick inte svar (lunch kanske). Får hoppas hon ringer upp igen under dagen och att det leder till en intervju och ett jobb. Detta jobb vet jag börjar redan nu i januari. Nu blir det frukost, lat som jag är. Men jag måste ju passa på att njuta de här sista dagarna. Sedan kommer jag inte ha många veckordagar då jag kan gå upp när jag vill.
Update: då har jag en jobbintervju imorgon då =).

Kommentarer
Postat av: Therese

Like!!

2011-01-11 @ 13:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0