Ny ring



Tanken var att jag skulle visa er massa bilder från resan men jag och J håller på och byter bilder på msn just nu och sen ska det upp bilder på facebook så just nu får ni en bild på min fina ring som jag älskar istället. Älskar att den är så stor men ändå platt, den var på rea och kostade bara 4 euro. Har shoppat en massa annat också. Bland annat 4 par skor =). Visar allting så fort jag orkar.
Idag är jag bara allmänt lat. Har skickat iväg några jobbansökningar och borde väl fortsätta med mitt examensarbete men det kanske kan vänta tills imorgon. Känner mig lite nere och saknar Dublin men hoppas det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Cool ring! Vad kul ni verkar haft! Nice!! :D

2011-01-08 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0