Ögongodis på gymet


Bild: forever 21.com

Det blev en sen uppdatering idag. Gymmade efter jobbet och när jag kom hem fastnade jag med en sak som jag föhoppningsvis kan presentera för er imorgon =).
Idag när jag var på gymmet var det fullsmockat! Har aldrig sett så mycket folk på mitt gym förut, välkommen till de flestas vardag antar jag. Jag har ju annars tränat mitt på dagen då jag slutat skolan eller varit ledig. Nu när jag kommer träna när alla andra tränar kanske det är dags att se lite snygg ut på gymet då det fanns lite ögongodis i alla fall =). Tränar annars oftast i t-shirt och shorts men är så nöjd med träningsbyxorna jag köpte hos Forever 21 i Dublin att jag kanske beställer ett annat par därifrån, i rosa denna gång.
Fick ett väldigt trevligt brev i posten idag som får mig att vilja shoppa. Förutom den fina boken jag fick av morfar fick jag även 1000 kr i examenspresent. Han är underbar, min mofar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0