Shopping och examenspresenter




Igår när jag var hemma hos mamma och pappa en sväng så fick jag en examenspresent av dem och en av morfar =). Floran boken fick jag av morfar och den kommer vara jätte bra att ha när barnen vill lära sig om blommor och träd för jag kan ingenting om sådant. Halsbandet fick jag av mamma och pappa. Det kommer från Barncancer fonden och man kunde välja färg på kulans undre sida och jag fick en rosa såklart =).
När jag och T shoppade igår hittade jag en del saker på rean. På Lindex fick jag halva reapriset och köpte då en slö långärmad t-shirt som kommer bli perfekt att jobba i sen och en stor svart mysig tröja som man kan ha med leggings. Inne på New Yorker hittade jag en jätte snygg döskalle t-shirt. Den kommer bli grymt snygg med ett par slitna jeansshorts!

Annars så har T min plånbok vilket gör att jag blir lite handikappad. Tänkte dra till gymet men mitt gymkort ligger i plånboken så jag får dansa framför wii istället. Sedan köpte jag en dammsugare igår också så jag ska städa idag. Jag tycker jag städar hela tiden men det blir nog så när man har en liten lägenhet och slänger saker runtomkring sig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0