Tomhet


Bild: weheartit.com

Förlåt för att jag varit så dålig på att blogga den senaste tiden, jag ska försöka bättra mig.

Sen jag kom hem från Dublin har jag känt mig lite nere. Hade dock en grym helg och trodde allting var som vanligt igen men när jag vaknade idag kände jag en känsla jag känt förut, jag kände mig lite tom. Hatar den känslan!! Jag brukar få den i bland så här i början av året. Förhoppningsvis går den över väldigt snart.

Idag ska jag på jobbintervju, håll tummarna för mig, och sedan ska jag plugga gärnet. Idag ska arbetet skickas till handledaren som då rekommenderar oss att antingen skicka in arbetet på torsdag eller i februari. Känner att jag har en del jobb kvar så plugg är min första prioritet just nu. Kanske lägger in en outfitbild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0