Nu börjar allvaret


Tröja: Lindex, Leggings: Åhlens, Skor: second hand

Jag är jätte jätte nervös idag eftersom jag börjar mitt nya jobb. Jag har haft drömmar om jobbet både natten till i lördags, natten till i söndags och i natt. I första drömmen gick första dagen på jobbet inte bra, i andra drömmen gick det bra och i natt kommer jag knappt ihåg hur det gick. Jag somnade ganska så snabbt igår kväll men vaknade efter några timmar och sedan har jag bara halvsovit sedan dess. Jag kommer vara helt slut ikväll.

Jag har börjat på nya jobb väldigt många gånger i mitt liv men detta känns mer seriöst för nu ska man plötsligt ta en massa ansvar. Jag har nu en utbildning och jag är förskollärare och då ska man ta ansvar, kunna saker och komma med idéer och det skrämmer mig. Skänk gärna en tanke till mig under dagen, det kommer behövas =). Ett tidsinställt inlägg kommer också under dagen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0