Zumba time



Denna vecka har de dansvecka på mitt gym och för första gången har de zumba. Tidigare har de haft latinamerikansk dans och då haft inslag av zumbasteg men nu står det faktiskt zumba på schemat. Jag blev självklart överkycklig. Bara för det så vaknade jag självklart med en mindre rolig fökylning denna morgon. Har sovit jätte dåligt hela natten med en väldigt täppt näsa men efter lite nässpray känns det bättre. Jag tänker inte missa zumban så jag tar mig dit ändå, envis som jag är!
Ni får en outfit bild när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Måste verkligen testa Zumba nångång..

2010-12-12 @ 22:44:08
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0