Jag blir arg

Åh vad irriterad jag blir på mig själv. Flytten från Australien börjar nu påverka mig. Först och främst behöver jag papper från universitetet där. Jag vet att jag packade ner dem nånstans men vet inte vart, det kan ha varit så att de ligger i lådorna jag skickade med post men de har jag ju ingen aning om när de anländer.
Sedan försökte jag planera vad jag ska ha på mig imorgon, jag ville ha något liknande denna outfit men nu hittar jag inte mina lårhöga strumpor. Hade dem i Australien och tror verkligen inte jag la ner dem i paketen för de tar ju ingen plats, men var f****n är de då? Usch vad jobbigt när saker bara försvinner, blir galen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0