Jag kommer sakna zumba

Idag besod min traning av en Zumba klass samt fotbollstraning. Jag tar cirka 3 zumba klasser i veckan och jag alskar det och tycker det ar jatte synd att det inte etablerats pa gymmen i Sverige annu for jag kommer verkligen sakna det. Det ar inte samma sak att sta och gora zumba alldeles ensam framfor tven langre.
Forutom det sa kraschade Z sin bil idag. Ingen skadades men det ar anda valdigt synd for bilen ser inte sa fin ut plus han kommer bli av med sitt korkort. Dock hander detta inte forran om en manad sa om vi har tur och om bilen fortfarande vill sa kan vi anda gora de vi planerat att gora de sist dagarna har, haller tummarna for det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0