Funkar Reebok easytone?

Det blev ingen träning för mig idag, var alldeles för lat. Men det betyder att jag måste träna de resterande dagarna denna vecka så jag hoppas jag har motivation till det. Den är svår att hitta nu när vi inte har fotbollsträningar längre.
På tal om träning så har jag varit sugen på ett par Reebok easytone skor, speciellt efter reklamen på tv där tjejen har grymt snygga ben och rumpa. Men är det någon som testat dessa skor och verkligen känt att det tränar ben och rumpa bättre än vanligt? För ett par vanliga springskor behöver jag inte utan jag vill ha ett par skor som verkligen tar runt just ben och rumpa.
Nu blir det dusch och sedan sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har ett par ny inköpta. Och jag tror att det ger extra träning å det känns så samtidigt som dem är extremt underbara att gå i! Jag skulle tipsa dem då jag tror att det funkar å det känns så .. :)



Lycka till!

2010-10-20 @ 21:24:03
URL: http://daanselivet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ok, tack för svaret Alexandra! Du får gärna skriva en till kommentar när du använt dem ett tag och säga om du tycker de funkar lika bra då.

2010-10-20 @ 21:45:05
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0